Veranderingen - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu Veranderingen - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu

Veranderingen

Door: kimvanweert

Blijf op de hoogte en volg Kim

26 Augustus 2011 | Turkije, Marmaris

En toen was het alweer eind augustus. Wat gaat de tijd toch snel als je plezier hebt. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten zijn mijn vrienden hier geweest en vorige week zaterdag vertrokken weer naar Nederland. Natuurlijk hebben we verschillende leuke dingen gedaan. Ik heb ze de lekkere restaurantjes laten zien, de leuke plekjes en natuurlijk ook barstreet. Die kan natuurlijk ook niet ontbreken. Maar er komt natuurlijk altijd een tijd van komen en een tijd van gaan. En wat blijft afscheid nemen moeilijk. Gelukkig had ik geregeld dat ik ook op de luchthaven stond als zei ook zouden vertrekken en hoefde ik pas op de luchthaven gedag te zeggen.

Tevens zijn ik en een collega nu van rooster gewisseld. Dat is opzich wel leuk. Aangezien ik nu weer andere dingen kan gaan doen. In plaats van hotel bezoeken mag ik nu losse informatiebijeenkomsten gaan geven en ik heb wat andere hotels gekregen. Een keer is wel leuk. Plus dat ik nu een keer in de week extra naar de luchthaven mag :). Wat ik een van de leukste dingen vind om te doen.

Laatst had ik toch een transfer die ga ik nooit meer vergeten. Ik en Danique kwamen benede voor de busindelingen bij Sercan. Nadat we die hadden gekregen vertelde hij me dat ik een buschauffeur had die Nederlands sprak. Ik geloofde hem eerst niet maar het was dus echt zo. En Danique kende hem nog van vorig jaar. Toen hij nog voor een ander bedrijf werkte. Heel apart. Waar ik dan wel weer blij mee was is dat hij alles hotels en appartementen wist. Dat is altijd mooi dan hoef ik het ook niet uit te leggen. Maar zo zie je maar weer dat in Turkije alles kan gebeuren en niks te gek is hier.

Verder gaat het hier gewoon lekker zijn gangetje en ga ik nu verder genieten van mijn vrije dag!

xxx

  • 26 Augustus 2011 - 10:08

    Bianca:

    fijn om wat bekende op bezoek te hebben gehad. Geniet van je nieuwe programma n vrije dag ;)

  • 26 Augustus 2011 - 11:58

    Marleen:

    Heee kim, klinkt alsof je het daar helemaal naar je zin hebt! pfff tijd gaat inderdaad aardig snel, je komt alweer bijna in nederland :O geniet lekker van je vrije dagje!xxxx

  • 26 Augustus 2011 - 12:57

    Carlijn:

    Heeee Kim!
    Nog steeds leuk om je verhalen te lezen! Tijd is wel snel gegaan, nog eventjes en dan kom je weer gezellig bij ons ijsjes verkopen! :D En over een tijdje ook broodje unox en erwtensoep haha, want het is zeker dat we van de winter unox gaan worden. Geniet nog van je laatste weken en van je vrije dag vandaag! En stuur even een beetje mooi weer deze kant op want hier is het maar niks ;)
    Liefs X Carlijn

  • 27 Augustus 2011 - 18:13

    Meeuws:

    hey Kim,
    vanuit Asten willen wij je alvast een super verjaardag wensen.
    maak er een leuke en gezellige dag van en wij drinken er hier wel eentje op je gezondheid.
    grtn Toon Jolanda Niek en Janne

  • 28 Augustus 2011 - 10:52

    Thom:

    Pffff ik moest weer even iets bijlezen hoor (A) Maar echt super leuk wat je daar weer allemaal meemaakt! lijkt me zo'n super ervaring die je nooit meer gaat vergeten!
    ook super dat je je ouders, Dennis en vrienden hebt gezien :D

    Maar kim, deze dag is wel speciaal!
    Because it's your birthday!!!!!
    Gefeliciteerd, geniet van je verjaardag!

    Xxx thom

  • 28 Augustus 2011 - 11:08

    Familie Van Eersel:

    Lieve Kim,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Maak er een fijne dag van in Turkije.
    Wij proosten hier wel en keer op jouw gezondheid!
    Veel plezier nog daar..

    Xxx van ons !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Kim

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 29329

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage in Turkije

Landen bezocht: