Eindelijk weer! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu Eindelijk weer! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer!

Door: kimvanweert

Blijf op de hoogte en volg Kim

12 Augustus 2011 | Turkije, Marmaris

Eindelijk is het weer zover! Ik kan een verhaaltje schrijven!! Ik heb toen mijn familie hier was vaak te horen gekregen dat ik er geen meer op heb gezet voor lange tijd. Dit ook natuurlijk omdat het nu ook echt hoogseizoen is en erg druk gehad heb.

Maar zoals ik al zei zijn mam, pap en Dennis hier voor twee weken op vakantie geweest. Wat is die tijd toch voorbij gevlogen zeg. Voor ik er erg in had waren de twee weken zo voorbij. Helaas! Aangezien het ook erg gezellig was. Natuurlijk heb ik ze het een en ander laten zien van Marmaris en zijn ze hier geweest om mijn appartement te komen bekijken. Natuurlijk heb ik ze de lekkerste restaurants en gezelligste plekjes laten zien. Tuurlijk hebben we veel foto's gemaak waarvon onder andere deze waarbij je al een beetje een idee hebt hoe gezellig het was.

Het zal nu niet zo een heel lang verhaal worden maar wat natuurlijk ook leuk is om te vertellen is dat afgelopen woensdag mijn vrienden zijn aangekomen!! Ik was natuurlijk erg blij! We gaan veel leuke dingen doen en de tien dagen dat ze hier zijn veel lol maken. Zodra ik wat meer tijd heb ga ik een wat uitgebreider verslag schrijven! Maar natuurlijk zegt een foto al meer dan duizend woorden dus zal dit ook wel genoeg zeggen!

Güle Güle!

  • 12 Augustus 2011 - 14:41

    Mariska Schenkels:

    Hoi Kim,

    telkens wanneer jouw moeder bij mij in de salon komt vertelt ze over jouw (werk/stage) avontuur in Turkije. Knap, om in je eentje zover weg te gaan "studeren".
    Helaas hoor ik ook dat er weinig mensen reageren op jouw verslag. Bij deze dus wel.
    Fijn dat jullie samen een mooie vakantie hebben gehad. Leuk ook dat je hun alle goede restaurantjes en mooie plaatsjes heb kunnen laten zien. Nu weten ze gelijk wat jij daar allemaal doet.
    Als ik de financiële middelen had, kwam ik ook een weekje, dan kon je mij ook vertellen waar ik moest zijn. Jammer, mijn (regen) vakantie zit er al op. Maar wie weet, kun je me in de toekomst nog eens adviseren over een vakantie of weekendje weg.
    Nog heel veel succes en plezier. Ik lees het wel weer.
    Groetjes Mariska

  • 12 Augustus 2011 - 15:04

    Dianne Van Vijfeijke:

    Ha die Kim.
    Leuk weer wat van jou te lezen.
    Heb bij jullie mam de fotoos gekeken.
    Veel plezier nog
    Groetjes Dianne

  • 12 Augustus 2011 - 17:53

    Bianca:

    Je ouders komen geregeld een ijsje halen ;)... en ik kreeg dan ook al de groetjes hihi. Geniet er nog van en de foto's zien er idd gezellig uit.

  • 13 Augustus 2011 - 06:16

    Meeuws:

    hey Kim,
    weer leuk om een verslag voorbij te zien komen maar in het hoogseizoen en met je familie op bezoek moet je prioriteiten stellen.
    we hebben in ieder geval begrepen dat je het goed naar je zin hebt.
    grtn uit asten

  • 13 Augustus 2011 - 12:45

    Joyce:

    Super leuk om weer een verhaal te lezen. Was inderdaad een tijd geleden maar jij moet het ook hartstikke druk hebben op dit moment anders klopt er ergens iets niet. Van jullie mam had ik al de leuke verhalen gehoord en de uitstapjes die jullie hebben gemaakt. Kei gezellig!! Geniet van de komende dagen met Martijn want die zijn ook weer zo voorbij. Maak er nog een leuke tijd van en ik spreek je op msn weer en skype moeten we ook maar eens gauw doen want volgens mama was dat heel leuk geweest om jou te zien via skype.

    xxxxxx


  • 16 Augustus 2011 - 15:20

    Yvonne - Del Monde:

    He Kim!

    Leuk om te horen en zien dat je het goed naar je zin hebt daar in Turkije! De tijd gaat hard, geniet er nog maar even van.

    Groetjes van ons allemaal

  • 24 Augustus 2011 - 12:45

    Ria Werrelmann:

    Hey die Kim,
    Wat is het toch leuk om je te volgen. Ik heb op de verjaardag van jullie mam diverse mooie, leuke foto's gezien met als klap op de vuurpijl diezelfde middag je aanwezigheid op skype. Wat is dit toch een geweldige uitvinding. Ik vond het leuk je even gesproken en gezien te hebben. Je ziet er goed uit !!! Hopelijk is de vakantie van Martijn en de rest ook goed geweest
    en heb je hen een beetje Turkije laten snuiven (in de goede zin van het woord). Komend weekend is de Brabantse Dag op jouw verjaardag. Bij deze wil ik je alvast van harte feliciteren met je 19de verjaardag. Ga je dat op z'n Turks vieren ???
    Vanaf maandag beginnen Joyce en Björn ook weer met school. Ben benieuwd.
    Ik wens je nog veel plezier toe en succes met de stage en tot een volgende keer. Veel plezier met je verjaardag.
    Groetjes uit Heeze,
    Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Kim

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 728
Totaal aantal bezoekers 29331

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage in Turkije

Landen bezocht: