Happy Birthday Kim! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu Happy Birthday Kim! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu

Happy Birthday Kim!

Door: kimvanweert

Blijf op de hoogte en volg Kim

03 September 2011 | Turkije, Marmaris

Als eerste wil ik iedereen bedanken voor de leuke berichtjes die ik heb gekregen voor mijn verjaardag! Ik vond het erg leuk om ze te krijgen.

Zondag om 00.00 werd ik als eerste gefeliciteerd door mam en pap die gezellig met me aan het kletsen waren op msn. Natuurlijk ontving ik daarna vrij vlug een paar smsjes van collega's en vrienden. Rond 01.30 belde Martijn nog om me te feliciteren en hebben samen nog even lekker gekletst. De volgende dag moest ik natuurlijk ook weer werken en na ons gesprek ben ik ook weer gelijk gaan slapen. Toen ik wakker werd voelde ik me nog niet echt jarig. Maar aangekomen op kantoor werd ik natuurlijk meteen weer gefeliciteerd door Tjitske en Mathijs. Zondagen zijn drukke dagen waarop veel gedaan moet worden. We hebben dan namelijk ook onze meeting. Nadat we enveloppen hadden geschreven ben ik naar de busgelopen om gasten op te gaan halen voor de meeting. Daar aangekomen was er nog niks aan de hand. Het was zoals iedere andere meeting. Tjitske begon met haar verhaal te vertellen met algemene informatie. Aan het einde van haar verhaal begon het pas. Ze begon te vertellen dat ik jarig was en dat ze het wel leuk zou vinden als ze voor een liedje zouden zingen. Dat vonden de gasten natuurlijk alleen maar leuk! Dus ik stond voor een grote groep gasten die voor me begonnen te zingen.
Toen we aan het einde van de bijeenkomst gekomen waren heb ik nog door verschillende gasten gefeliciteerd. En op kantoor aangekomen zijn we nog weer snel aan de administratie gegaan. Tevens mocht ik besluiten wat we gingen eten! Altijd leuk als je jarig bent. Ik was klaar met mijn administratie en wilde de blauwe bonnetjes plus de lijst voor de citytour naar boven brengen. Dit mocht alleen niet. Mathijs was toch al bijna klaar hij wilde het wel doen plus dat hij nog iets moest "betalen" aan Gökhan. Wat zowieso al raar was want het was zondag! Normaal doen we dat op maandag. Maar oke ik vond het prima. Niet veel later ging Tjitske ook weg en een paar minten later kwamen ze samen binnen met een lekker aardbijenkwarktaartje voor mijn verjaardag met sterretjes, kaarsjes en parasoltjes. Erg leuk natuurlijk. Ik was dus helemaal jarig! Tijdens mijn hotelbezoeken natuurlijk ook nog vaak genoeg gefeliciteerd en he zelfs nog drie kussen gehad van een gast!:D Verder was het een vrij normale dag!

Maandag hebben ik mijn verjaardag met het team gevierd. Dit omdat Danique een weekendje lekker in Kemer was. Het was erg gezellig en ik had geluk dat ik de volgende dag niet naar de luchthaven hoefde. We hadden eerst lekker gegeten en ben natuurlijk helemaal verwend met cadeaus van collega's en swetlana en haar vriend! Natuurlijk is een verjaardagfeest niet kompleet met een lekker taart. Dus toen ik een tafel had gereserveerd bij faros heb ik ook meteen een chocoladetaart besteld. Nadat we het eten al een tijd ophadden had ik gevraagd of ze de taart wilde komen brengen. Dit was geen probleem. Taner vroeg of het met whoewhoe of zonder whoehoe moest :). Ik zei natuurlijk meteen zonder. Maar volgens mij hadden ze het niet echt gesnapt. Het heeft ongeveer een half uur geduurt, maar ze kwamen met fakkels, sterretjes en fontijntjes kwamen ze aan en begon Muco happy birthday te zingen samen met de rest van de crew. Natuurlijk oest mijn naam er wel even bij vermeld worden! Volgens Mathijs moest ik mijn verjaardag hier goed vieren aangezien je niet ieder jaar je verjaardag in Turkije viert. Dus na het etentje zijn we samen nog naar Barstreet geweest. Hebben de hele avond in de Rembrandt gestaan, lekker gedanst en veel lol gehad. Alleen was het voor me niet toegestaan om nuchter te blijven dus als ik bij Mathijs of Elvira een cola bestelde werd het een baco! Gelukkig drink ik dan niet zo heel snel maar na een avond kan ik je wel vertellen dat als je pas om 05.00 thuis bent er wel genoeg opgehad hebt! ;) Maar het was een verjaardag die ik in iedergeval niet snel meer zal vergeten!

Wat ik me afgelopen woensdag ook echt realiseerde is dat ik al over nog geen twee maanden alweer terug kom naar Nederland. Wil er nu het liefst nog niet aan denken maar de tijd vliegt hier zo voorbij als je het gezellig en naar je zin hebt. Tuurlijk vind ik het wel weer helemaal leuk als jullie weer allemaal kan zien. En dat zal gevoel zeker snel gaan gebeuren!

Ik wil jullie allemaal nogmaals bedanken voor alle leuke verjaardagsberichtjes! Had niet verwacht dat iedereen zo aan me zou denken! En hopelijk spreek ik jullie snel weer!

Görüsürüz!;)

  • 03 September 2011 - 18:25

    William Van Weert:

    héé Kim,

    een verjaardag in het buitenland maak je niet vaak mee. Ondanks dat je niet thuis was, heb je je laatste "tiener"-jaar goed en op een bijzondere manier in kunnen zegenen.

    Veel liefs en kusjes, pa


  • 03 September 2011 - 19:32

    Bianca:

    fijn dat je een leuke verjaardag heb gehad als je terug bent moeten we het hier ook nog maar ff vieren ;)

  • 04 September 2011 - 11:38

    Dianne Van Vijfeijke:

    fijn dat het zo leuk is verlopen.
    je moet maar denken dat je krijgt wat je verdiend.
    xxx

  • 05 September 2011 - 11:30

    Dorien, :

    Hoi Kim,

    Kei leuk,goed (en terecht!) dat je daar een leuke verjaardag hebt gehad!
    Fijn! dat ze er op allerlei manieren aandacht op wisten te bevestigen, zoals je al "zei" ,een dag om niet snel te vergeten.
    Ja,inderdaad onvoorstelbaar hoe snel de tijd vliegt,en je dus binnen 2 maanden weer terug in ons kikkerlandje bent.(wél leuk voor 't thuisfront e.d!!)
    Hé meissie,'t ga je goed en blijf vooral mailen,
    Houdoe, Dorien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Kim

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 29334

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage in Turkije

Landen bezocht: