Bijna zover! - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Kim Weert - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Kim Weert - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: kimvanweert

Blijf op de hoogte en volg Kim

25 April 2011 | Nederland, Heeze

Het is dan bijna zover. Morgen vroeg in de ochtend vertrekken we vanuit Heeze naar Schiphol. Het zal dan wel een lange dag worden. Ik vlieg al om 05.50uur en natuurlijk moeten we twee uur van te voren al aanwezig zijn op de luchthaven. Maar gelukkig heb ik een lieve familie die me weg gaat brengen. Zij zijn niet de enige die me daar gaan uitzwaaien. Thom, een goede vriend van me uit Heemstede, komt ook nog even gedag zeggen op Schiphol. Wat erg leuk is omdat we hem nu niet iedere dag zien.

Wat er verder die dag nog allemaal gaat gebeuren is voor mij nog een verrassing. Ik zal mijn collega's ter plaatsen weer zien. Misschien op de luchthaven. Ik heb nog geen idee. Ben in ieder geval wel benieuwd hoe het met ze gaat.

Ben benieuwd hoe het morgen allemaal gaat lopen en houd jullie op de hoogte van alles wat ik mee ga maken.

Xxx..

  • 25 April 2011 - 14:19

    Esther Kastelijn:

    suc6 kimmie! Doe me goed op de hoogte via deze site he :)!!!! Have fun daaro:)

    xxx

  • 25 April 2011 - 15:40

    Dianne Van Vijfeijke:

    Heel veel succes en we gaan je volgen.
    Groetjes Johan, Dianne, Stefan en Martijn.

  • 25 April 2011 - 21:17

    Bianca:

    goede reis meis :)
    x

  • 26 April 2011 - 07:19

    Kristel:

    Hey lieve Kim!!!!
    Ga genieten meisje van alles wat op je af komt!!! En met een vriendelijke glimlach kom je heel ver!!! Succes en pas goed op jezelf, ik ga je volgen....
    Liefs Kristel

  • 26 April 2011 - 08:20

    Marleen :

    Hee Kim!, succes op je stage ! het zal vast heel erg leuk worden! en ik zal je site regelmatig even bekijken! hopelijk is je vlucht goed gedaan?
    heel veel plezier en hopelijk tot over een tijdje!

    xxxx <3

  • 26 April 2011 - 10:25

    Joyce Werrelmann:

    Heee buufjee,

    Wat ga ik jou missen zeg!! 6 maanden is wel heel lang maar natuurlijk wens ik jou vanuit het zonnige Heeze onwijs veel plezier daar in het verre Turkije. Je zult er heel veel leren en een heel avontuur beleven. Ik ben heel blij met de foto die we gister nog hebben gemaakt. Echt super leuk. Veel succes op je 1ste stagedag en we spreken elkaar snel weer

    xxxxxxx
    Joyce

  • 26 April 2011 - 10:56

    William:

    Het vliegtuig met Kim is op Dalaman geland. Nu nog wachten op een reactie hoe de vlucht, met een tussenstop in Rotterdam, was gegaan.

  • 26 April 2011 - 17:36

    Chantal:

    Hee Kim!
    Ik hoop dat je heelhuids in Turkije bent geland! Zijn je collega's een beetje leuk daar? :-) Hoop het wel! maar jij red jezelf vast wel :P!!
    xx Chantal

  • 28 April 2011 - 12:55

    Carlijn:

    He Kim!
    Heel veel plezier met je stage in Turkije! Ben benieuwd hoe de eerste dagen bevallen zijn! :D Ik ga in ieder geval je verhalen lezen, ben benieuwd.
    Geniet ervan! X Carlijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Kim

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 29356

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage in Turkije

Landen bezocht: