Het begin van mijn stage - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu Het begin van mijn stage - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu

Het begin van mijn stage

Door: kimvanweert

Blijf op de hoogte en volg Kim

28 April 2011 | Turkije, Marmaris

Dag 1:

Mijn vertrek dag. We waren met zijn vieren om tien voor twee vertrokken naar Schiphol. Ik had nog geen oog dicht gedaan. Aangezien het al veel te laat was om naar bed te gaan. Aangekomen op Schiphol was Thom er ook al snel. We waren al naar de Starbucks gegaan om een kopje koffie te halen. Dat was namelijk wel een beetje nodig!:P
Daarna natuurlijk ingecheckt nog wat gegeten en toen naar de Douane waar ik gedag tegen iedereen moest zeggen. Maar wat was dat moeilijk. Heb zeker tot aan Rotterdam in het vliegtuig met een raar gevoel in mijn buik gezeten, en ik had nog steeds niet echt het gevoel dat het echt ging gebeuren.

Aangekomen in Marmaris stonden al mijn collega's daar. Ik mocht met een collega mee in de bus en heb daar al wat meekunnen kijken hoe een aankomstpraatje ongeveer gaat.
Je kunt je wel voorstellen dat voordat ik in mijn appartementje was al wel 's avonds was.. Ik was natuurlijk helemaal gebroken en snel mijn bedje in gegaan.

Dag 2:

Ik heb toen vooral met mijn collega Danique meegelopen.. Wat erg leuk was omdat ik toen echt van alles heb kunnen zien. We hadden eerst de informatie bijeenkomst.. Die houden we in onze service punt (een restaurant in Marmaris). Die is niet voor iedereen lopend te bereiken. Daarom hebben we eerst iedereen opgehaald met een bus. Daar aangekomen kreeg iedereen een plattegrondje en kon de info beginnen. Ik zelf heb vooral veel gekeken en dingen opgeschreven. Tijdens de info krijgen de gasten een drankje aangeboden en daarna kunnen ze bij ons een excursies boeken en nog vragen stellen. Daarna hebben we wat hotels bezocht. Waar klanten nog vragen konden stellen. Daarna nog op kantoor alles even geevalueerd en konden we weer naar huis. Toen was het al 20.00 was nog steeds erg moe dus was vrij snel naar bed gegaan.

Vandaag:

Vandaag zijn we naar Sarigerme geweest. Deze plaats hoort eigenlijk niet bij ons. Maar omdat daar nog geen host is moesten we daar even langs zodat klanten toch vragen konden stellen aan ons. Deze rit duurde heen en terug ongeveer 3uur in totaal. In het hotel waren we ongeveer een half uur daarna moesten we dus weer anderhalf uur terug. Dus je kunt wel na gaan dat Danique en ik wel gaar waren toen we weer in Marmaris aankwamen. Terug naar het kantoor, daar nog wat werk gedaan en internet geregeld.

Morgen ga ik op excursie dus ben benieuwd hoe dat wordt morgen. Daar krijgen jullie later nog een verslag over!!

Xxx

  • 28 April 2011 - 15:52

    Joyce:

    Echt super leuk om te lezen dat de eerste dagen goed zijn bevallen. Toppie!!! Je hebt wel een hoop te doen op zo'n dag dus iedereen missen... daar heb jij gewoon geen tijd voor ;)

    Heel veel plezier op de excursie morgen en ik kijk uit naar je volgende verslag.

    xxxxxx

    p.s. ik vertrek zondag weer met de trein terug. Mijn laatste 4 weken tegemoet in Bielefeld.

    Doeiixxx

  • 28 April 2011 - 16:38

    Dorien:

    Ha Kim,érg leuk om weer iets van je te horen,al volop drukke dagen gehad.Ik lees je reisverslagen met veel plezier,ga vooral zo door,en uiteraard ook met een leuke,leerzame stage daar. X

  • 28 April 2011 - 16:59

    Jolanda:

    Kim, fijn om te lezen wat je de afgelopen dagen allemaal gedaan hebt.
    Volgens mij vind je het superleuk daar.
    Geniet van elk moment en we spreken elkaar gauw.
    liefs mama xxxxx

  • 28 April 2011 - 17:09

    Ieke En Mama:

    ik ga bijna slapen, maar heb met mama nog even snel gekeken naar jou bericht.

    geniet ervan
    kusje iekw
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ps: ieke heeft bijna alles zelf mogen intikken.

  • 28 April 2011 - 17:25

    Marleen:

    super leeeeuk ! heel veel plezier! klinkt al heel gezellig ik lees het wel

    xxxx

  • 28 April 2011 - 19:40

    Jolanda Van Eersel:

    Hoi kim wat leuk om jou zo te kunnen volgen. kunnen we beetje een beeld krijgen van wat je allemaal doet. heel veel plezier, en veel succes en vergeet niet met al het werk om er lekker van te genieten. we houden je in de daten. veel groetjes, Marc, Jolanda, Dennis en Manon. xxx

  • 29 April 2011 - 07:28

    Thom:

    KIM!!!

    Wow vet leuk allemaal hoeveel je meteen doet in de eerste dagen!
    Klinkt echt super tof, echt leuk om te lezen.
    Geniet nog heel veel daar, steek veel op, maar maak natuurlijk ook veel plezier!

    Kus

  • 29 April 2011 - 11:49

    Anja:

    hoi kim ,
    Ik lees hier op het werk dat alles goed gaat.
    houden zo, veel plezier ,genieten en uitkijken.
    Je mamma houd mij wel op de hoogte, groetjes uit heeze van ons allemaal

  • 30 April 2011 - 19:09

    Bianca:

    hey meis,
    Ow er staan hier al een aantal blogjes :P, ik wist niet dat je zo actief zou zijn hihi. Het klinkt allemaal als een heel avontuur. Hoe bevalt het in je appartement ? Suc6 he.
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Kim

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 29363

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage in Turkije

Landen bezocht: