De afgelopen dagen! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu De afgelopen dagen! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu

De afgelopen dagen!

Door: kimvanweert

Blijf op de hoogte en volg Kim

17 Mei 2011 | Turkije, Marmaris

Nou de afgelopen dagen zijn heel snel voorbij gegaan. Vanaf afgelopen zaterdag zouden we met het officiele rooster gaan beginnen. Alleen zijn er een paar wijzigingen geweest. Andrea gaat naar Dalyan omdat ze het hier niet zo naar haar zin had en Mathijs komt gezellig hier. Die moet natuurlijk ook nog alles kennen dus is er nog steeds niet een officieel rooster:p

Maar de afgelopen dagen zijn ook nog wel eens moeilijk geweest. Mijn eigen internet is gecrasht dus ik vraag iedere keer of ik van iemands internet gebruik mag maken of ik ga naar een internet cafe. Maar doordat het internet het niet echt doet voel ik me automatisch toch wel een beetje alleen.. ondanks dat ik toch gewoon contact heb met iedereen.

Maar nu over naar leuke dingen. Ik ben nu officeel begonnen. Zondag had ik mijn eerste eigen bezoeken en had vandaag voor het eerst in het geheel mijn eigen bus. Dus ik heb nu het hele aankomstpraatje zelf gedaan. Wat nog niet echt makkelijk is als die bus aan het rijden is en je je nog goed moet vast houden met al die heuvels hier. ;)

Vandaag ben ik ook voor de eerste keer naar de Hamam geweest. Dit is een turksbadhuis waar je je lekker kunt verwennen. Je krijgt dan een soort programma. Eerst ben ik tien minuten in de sauna geweest. (met badkleding natuurlijk:P) Daarna gingen we verder naar een andere zaal. Hier werd je lekker gescrubt en ingezeept. Dus al mijn dode huidcellen zijn nu weg en kan nu lekker bruin worden..
Daarna hadden we even een drink pauze en konden we verder gaan voor een lekker oliemassage. Na lekker gemasseerd te zijn voel ik me nu weer helemaal lekker en kan ik er weer tegenaan!!
Morgen gaat weer een drukke dag worden.. We hebben info, hotelbezoeken en waarschijnlijk nog een etentje..

Hopelijk lukt het nog snel met de internet en kan ik dadelijk wat meer verslagjes schrijven..

xxx Güle Güle

  • 17 Mei 2011 - 19:13

    Joyce:

    Dat gaat helemaal goed komen daar met jou in Turkije. Super leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt en dat er natuurlijk ook nog wel gewerkt wordt haha. Heerlijk lijkt me dat zo'n massage en scrub. Maar van het internet snap ik heel goed. Hebben wij hier ook 2,5 maand gehad. Wat kun je je dan alleen voelen en dan realiseer je je eigen pas hoe afhankelijk je eigenlijk van internet bent. Maar ik weet zeker dat jij voor het "internet probleem" wel een oplossing kan bedenken. Daar vertrouw ik op.

    Ik ben net terug van een hapje uit eten met de Duitse meisjes. Zijn naar een Mexicaans all you can eat restaurant gegaan. Heb "bijna" alles gehad ;) maar nu wel een hele volle buik. Morgen gaan we met business law naar Deltmond naar de rechtbank een zaak bekijken over een 17-jarige drugsdealer. Ik ben benieuwd.... vandaag nog maar 10 dagen en dan ga ik alweer terug naar Nederland. Op school zijn we volop bezig met de eindpresentatie en worden de laatste zaken nog geregeld.

    Zet hem op en ik wacht het volgende reisverslag vol spanning af

    xxxx

  • 18 Mei 2011 - 09:03

    Bianca:

    ik kan me goed voorstellen dat als inet het niet doet je je wel eenzaam voelt dan is contact houden met nederland best wel moeilijk. Maar komt helemaal goed.

    En onwijs fijn dat je al zoveel alleen mag doen. Dan hebben ze echt vertrouwen in je, kan je onwijs veel leren en doe je het vast super. Dat badhuis lijkt mij ook wel wat... zal ff overvliegen ;).
    xx

  • 18 Mei 2011 - 16:46

    Ieke En Mama:

    Hoi Kim,
    super spannend wat jij allemaal mee maakt. Met mij gaat alles goed. Mijn vinger is bijna helemaal beter daar zie je niets meer van en vandaag ben ik bij een vriendinnetje gaan spelen. .....nu moet ieke gaan douchen van mama dus houden we er mee op.
    Dikke kus van Ieke.........en mama

  • 20 Mei 2011 - 12:50

    Kristel:

    Hoi Kimmie!!!
    Leuk om zo te lezen wat je zoal meemaakt. Je eerste buslading goed doorgekomen?? Altijd blijven lachen he!! Ik ben wel een beetje jaloers....die hamam lijkt mij ook wel wat nu!! Ik lees graag je volgende verslag!! Leuke foto's trouwens!! Blijf die er ook vooral opzetten....is goed voor de beeldvorming!
    Liefs vanuit Heeze xx

  • 23 Mei 2011 - 17:13

    Chantal:

    Hee Kim!!!
    Ik heb nu al zin in de vakantie! Als jij een dagje vrij hebt moet jij ons die hamam maar is laten zien :P haha!
    Ik hoop echt dat je internet weer snel goed werkt!! Maar ik spreek je snel weer!
    xx Chantal

  • 24 Mei 2011 - 15:00

    Esther Kastelijn:

    eeej kimmie:D

    zo te zien gaat t wel goed komen metjou :p Leuke foto`s zeg:D ook een keer een foto in jou uniform:P? kijk maar op mijn fb daar hb k laatst een fotovan mij in uniform gezet;)
    K wens je super veel plzier daaro:) en we houden contact via fb/waarbenjij:)

    xxxxesther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Kim

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 29325

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage in Turkije

Landen bezocht: