Welkom gasten en Duiken - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu Welkom gasten en Duiken - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu

Welkom gasten en Duiken

Door: kimvanweert

Blijf op de hoogte en volg Kim

27 Mei 2011 | Turkije, Marmaris

Gister was een vrij rustig dagje.. Hadden woensdag weer gasten ontvangen en die moeten de nodige informatie natuurlijk krijgen. Aangezien Tjitske en Mathijs vrij waren mochten Danique en ik voor een welkomstbijeenkomst verzorgen. Normaal gesproken zijn deze in de hotels in de receptie. Maar aangezien het een grotere aankomst was hadden we besloten om het in ons servicepunt Faros te doen. Dit was de eerste keer dat ik een welkomstbijeenkomst daar moest doen. Het was best spannend en ging wel redelijk.. Ik moet er natuurlijk nog even inkomen. Na de informatiebijeenkomst terug naar kantoor voor het schrijven van enveloppen voor morgen en de geboekte excursies in de computer invoeren. Dat laatste ging helaas wat moeilijk doordat de server waarin we werken het niet deed. Dus waren we al optijd klaar.

Vandaag ben ik gaan duiken. Dit was ook erg spannend aangezien ik het nog nooit gedaan had. Eerste zijn we een stukje gaan varen en toen we op het punt waren voor beginners om te gaan duiken werd er van alles uitgelegd van handgebaren tot aan hoe je moet ademhalen:P En toen konden we het water in.. Het ademhalen ging heel gemakkelijk. Het is alleen wat je moet doen om onderwater te blijven:D Het is echt zo mooi onderwater. Je zwemt dan echt tussen de vissen!! Ik ben in totaal ongeveer een half uurtje onderwater geweest. In het water hebben ze nog foto's van me gemaakt die je natuurlijk weer terug kunt vinden in mijn album hier!! Het was echt een super ervaring dat ik iedereen aanraadt!!

Güle Güle!!

  • 27 Mei 2011 - 19:32

    Martijn:

    wat heb jij toch weer een geluk daar met al je leuke excursies :P leuk zo een onderwater foto
    xx

  • 27 Mei 2011 - 22:41

    Bianca:

    meis, onwijs gaaf !! Heb zelf ook nog nooit gedoken maar het lijkt me heel stoer. En een onwijs grappig foto !
    x

  • 27 Mei 2011 - 22:56

    Dianne:

    ik herken je niet op de foto.
    leuk dat je vanalles onderneemt.

    Groetjes uit Heeze xxx

  • 28 Mei 2011 - 10:59

    Jolanda V E:

    Hoi Kim.
    Wat en mooie foto´s heb je er al op staan. fijn dat je nu ook je draai wat begint te vinden. Leuk om in zo´n mooie omgeving en zulk mooi weer leuke dingen te onder nemen. Het zijn ook super dingen die je hier in Nederland ook niet kunt doen. Succes verder en blijf lekker genieten. xxx groetjes Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Kim

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 29357

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage in Turkije

Landen bezocht: