Voor je het weet. - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu Voor je het weet. - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu

Voor je het weet.

Door: kimvanweert

Blijf op de hoogte en volg Kim

04 Juli 2011 | Turkije, Marmaris

Jeetje wat gaat de tijd toch snel.. Alweer!:p Ik wilde vorige week zoveel vertellen maar ben er gewoon niet aan toe gekomen.. maar dat ga ik dan nu maar lekker doen.

Vorige week zondag (25-06) was mijn leraar hier gezellig voor een stage bezoek. Hij was die zaterdag ervoor al aangekomen op de luchthaven van bodrum voor een klasgenootje en de volgende dag was hij naar hier naar toe gekomen. Het was erg spannend aangezien ik die dag voor het eerst een hele info in mijn eentje ging doen en dat er dan ook nog mijn leraar erbij zit. Dat betekend het algemene gedeelte en het dagtochten gedeelte. Natuurlijk ben ik altijd goed voorbereid en ging het erg goed.
Na de info hebben we even geëvalueerd hoe het ging en daarna ben ik gaan lunchen met mijn leraar.
Daarna had ik mijn eigen werkzaamheden. Leraar is meegeweest naar de hotelbezoeken. Nadat ik klaar was op kantoor zijn we daarna met het team ( Marmaris en Dalyan) plus mijn leraar ergens typisch turks gaan eten. Het was erg gezellig en hebben erg gelachen en veel gekletst. Nadat we heerlijk hebben gegeten zijn we nog even naar Faros gegaan en hebben we met zn alle nog een Mojito gedronken! Het was al erg laat en een lange dag geweest voor ons allemaal maar rond half twaalf zijn we weer richting huis gegaan.

Maandag (26-06) hadden we eerst bezoeken en zijn we daarna op teamuitje geweest met het team van Marmaris en Dalyan. We zijn naar het Aquapark. We hebben daar echt elke glijbaan uitgeprobeerd en erg gelachen. Daarnaast heb ik nog een paar leuke foto's gekocht. Deze kan ik helaas niet op internet zetten aangezien ik ze niet kan inscannen.

En als laatste ben ik afgelopen Donderdag naar Datça geweest. Lekker aan het strand gelegen en een dag niks gedaan samen met Swetlana van TUI Duitsland. Daarna zijn we nog ergens wat gaan eten bij de haven van Datça en rond zes uur waren we al weer lekker thuis. Maar tijdens de rit heb je zo'n prachtig uitzicht en zijn onderweg nog een keer gestopt om een paar mooie foto's te maken.

Nu hebben jullie eindelijk weer een keer een leuk en lang verhaal om door te lezen. Houd jullie op de hoogte.

Güle Güle!

  • 04 Juli 2011 - 20:01

    Bianca:

    altijd spannend zo'n beoordeling en de tijd gaat idd erg snel... Geniet er nog van en suc6 met alles

  • 04 Juli 2011 - 20:06

    Meeuws:

    weer leuk om te lezen zo'n verslag, we gingen het al missen;-)

  • 04 Juli 2011 - 21:52

    Martijn:

    natuurlijk wist ik alles eigenlijk al wel maar toch was het nog leuk om te lezen:)

  • 15 Juli 2011 - 15:55

    Maarten:

    Jaloersmakend, jouw verhalen! Je mama en ik zijn hier ontzettend hard aan het werk en jij ligt daar op het strand. Maar goed, zoals we kunnen lezen, ben jij ook nog al bezig. Gelukkig komt de familie bijna en dat is sneller als je denkt ;) heel veel plezier dan en blijf vooral schrijven, erg leuk om te lezen.
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Kim

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 29351

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage in Turkije

Landen bezocht: