Rhodos - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu Rhodos - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu

Rhodos

Door: kimvanweert

Blijf op de hoogte en volg Kim

23 Juni 2011 | Turkije, Marmaris

Eindelijk weer een leuk verhaaltje van mij! Ik ben vandaag gewoon naar een ander land geweest. Hoe bizar is dat? Ik ben vandaag met de Catamaran naar Rhodos geweest. Voor degene die het niet weten is een Griekseiland een uurtje hier vandaan. Ik ben als eerste de nieuwe stad in gegaan. Ik heb daar want bekende winkels gezien zoals de Zara, Mango en H&M. Helaas ben ik niet geslaagd voor leuke nieuwe kleren. Daarna ben ik de oude stad ingegaan. Hier heb je allemaal kleine winkeltjes waar je leuke souveniertjes kunt kopen. Zelf heb ik ook een paar leuke gekocht als een klein aandenken aan vandaag en zo kan ik natuurlijk ook mijn kamer nog een beetje opvrolijken. Kortom was een leuke dag!

xxx Güle Güle

  • 23 Juni 2011 - 19:48

    Meeuws:

    Leuke dag, leuk verslag:-)

  • 23 Juni 2011 - 20:53

    Bianca:

    rhodos is zo'n leuke en mooie stad :D ben er ook 2x geweest

  • 24 Juni 2011 - 13:50

    Chantal:

    hee kim!
    dat is zeker wel een leuk tripje!
    misschien een leuk idee voor als wij er zijn!! :-)
    xx chantal

  • 01 Juli 2011 - 08:25

    Marleen:

    Hee kimmie!!!

    Al tijdje niks van me laten horen! hoe gaat het daar?? heb je wel echt al lang niet gezien! echt leuk om al je verslagen zo te lezen

    xxx

  • 02 Juli 2011 - 17:50

    Kelly:

    Haaay Kimmie,

    Zo te horen heb je het echt na je zin!
    Praat je al 'n beetje turks (A)?!

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Kim

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 500
Totaal aantal bezoekers 29361

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage in Turkije

Landen bezocht: