Datça, Knidos en Marmaris - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu Datça, Knidos en Marmaris - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu

Datça, Knidos en Marmaris

Door: kimvanweert

Blijf op de hoogte en volg Kim

09 Mei 2011 | Turkije, Marmaris

Zaterdag:

Zaterdag had ik weer een excursie. Deze was helemaal nieuw en moest natuurlijk een keer met gasten en de gids uitgeprobeerd worden, en ik was de gelukkige!!:D
Ik mocht mee met de Oad gasten en Ahmet. Wat natuurlijk wel vreemd was omdat de gasten je wel als de hostess zien, maar het was een hele gezellige groep waar we echt mee gelachen hebben.
We zijn als eerste naar Oud Datça geweest. Dit is een oud dorpje dat vroegen van de grieken was geweest. Hier was ook een olijfolie fabriek te zien. Helaas was deze niet open voor publiek dus hebben we het met een kijkje door het raam moeten doen. Ahmet had natuurlijk weer veel te vertellen over deze plaats.

Na Oud Datça zijn we naar Knidos geweest. Tijdens de rit naar Knidos had je een mooi uitzicht op Kos. Knidos is een plaats waar vroeger de Grieken en later de Romeinen gewoond hebben. Dat kun je ook zien aan de verschillende bouwstijlen. Hiervan is helaas niet alles van teruggevonden en is veel verloren gegaan.

Daarna zijn we naar nieuw Datça geweest. Hier hebben we lekker over de markt gelopen. En gekeken wat er natuurlijk allemaal te koop stond.

Daarna zijn we weer richting Marmaris gegaan en waren we rond half 7 thuis.

Zondag:
Hebben we veel kantoor gehad. We moesten ons vast voorbereiden op de vlucht van dinsdag. We hebben enveloppen geschreven, lijsten gemaakt en een indeling voor de bussen. Ik heb morgen mijn eerste bus alleen. Gelukkig hoef ik het eerste deel nog niet veel te vertellen.

Vandaag:

Vandaag hebben we niet zo heel veel gedaan. Ik heb samen met Andrea hotel bezoeken gedaan en daarna zijn we met zijn alle in Marmaris een rondje gaan rijden. We hebben zo het Ziekenhuis, het Nederlands Consulaat en onze huisarts bezocht. Nadat we die bezocht hadden mochten we ook nog even langs de dolfijnen en kijken naar wat ze allemaal kunnen doen.

Dus morgen wordt het heel spannend met mijn eerste bus. Wens me succes!!

Güle Güle of te wel doegg!!:D

  • 09 Mei 2011 - 16:35

    Meeuws:

    Kim,
    bij deze dan..........SUCCES:-)

  • 09 Mei 2011 - 16:58

    Max:

    Succes morgen!!! :D

  • 09 Mei 2011 - 17:14

    Dianne:

    Kim veel succes en gefeliciteerd met jullie pap.
    Groetjes uit Heeze

  • 09 Mei 2011 - 17:35

    Bianca:

    suc6 meis je kan het... N wat gaaf die dolfijnen. Kan je daar ook er mee zwemmen ? X

  • 10 Mei 2011 - 06:35

    Joyce:

    Heel veel succes vandaag met je eerste busreis. Je kan het dat weet ik zeker. Weer een leuk reisverslag heb je gemaakt. Je hebt het er zeker naar je zin zoals ik allemaal zie en lees. Super leuk!! Bij ons zijn de laatste weken aangebroken. Vandaag nog 17 dagen en dan lekker naar huis toe. Het is nou wel mooi geweest. Maar er komen nog wel een aantal leuke dingen die we gaan doen dus dat komt allemaal goed. Ik lees in het volgende reisverslag hoe de busreis is gegaan;) Doeixx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Kim

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 1247
Totaal aantal bezoekers 29307

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage in Turkije

Landen bezocht: