Mijn eerste avondvlucht!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu Mijn eerste avondvlucht!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Kim Weert - WaarBenJij.nu

Mijn eerste avondvlucht!!

Door: kimvanweert

Blijf op de hoogte en volg Kim

05 Juni 2011 | Turkije, Marmaris

Gisteren was het dan eindelijk zover.. Ik had mijn eerste avond vlucht. Ik moest om 14.15 op kantoor zijn aangezien we gasten eerder hebben moeten ophalen doordat de enige weg naar de luchthaven afgesloten zou worden voor granietontploffingen!! Voor mij was het al best spannend omdat je hier nooit zeker bent of alle gasten ons bericht hebben ontvangen en klaar staan. Gelukkig was dat wel het geval en konden we meteen vertrekken. Maar omdat we dus eerder vertrokken zijn, zijn we onderweg ergens gestopt bij een restaurant zodat gasten er wat konden eten en niet al te vroeg op de luchthaven aan zouden komen. Alleen was ik niet alleen met een bus, maar had ik ook nog de een bus van Sercan (van ons agentschap die altijd mee naar de luchthaven gaat). Dus toen hij aan was gekomen bij het restaurant moest ik natuurlijk ook nog even een praatje in zijn bus doen zodat de gasten ook weten waarom we stoppen en waarom we eerder vertrokken zijn. Na ongeveer 45 min. zijn we daar weer gegaan richting de luchthaven.
In de bus kreeg ik al een telefoontje van Tjitske dat we vertraging zouden hebben maar dat we nog niet precies wisten hoe lang. Dus dat was natuurlijk even afwachten.

Aangekomen op de luchthaven waren sommige gasten al van familie op de hoogte dat er vertraging zou zijn. Na vijf minuten op de luchthaven kreeg ik weer een telefoontje van Tjitske dat er een Birdstrike was. Dit betekend dat er een vogel in de motor is gevlogen en dat er met dat toestel niet meer gevlogen kan worden. Dit betekend dan ook dat ze weer moesten landen en alle gasten met alle bagage over gezet moeten worden naar een ander vliegtuig. Na ongeveer 2 uur op de luchthaven kregen we te horen dat het vliegtuig drie en een half uur vertraging zou hebben. Ik daar natuurlijk weer geluk mee!:P

Zodra we wisten wat de verwachte aankomst tijd was zijn we (Kim, Sercan, Selçuk, Ugur en ik) even naar Dalaman gegaan. Selçuk en Ugur zijn onze vaste buschauffeurs. Na daar even gezellig wat gegeten te hebben zijn we weer terug gegaan naar de luchthaven waarna al snel het vliegtuig landde. Het was toen 23.50 ;). Als het vliegtuig geland is duurt het nog ongeveer 30 minuten voordat de gasten er zijn en dan nog 30 minuten voordat iedereen in de bus zit. om 00.50 konden we eindelijk weg van de luchthaven. Je kunt wel nagaan dat het best wel lang wachten is aangezien ik er al vanaf 18.30 zat!:P. Dan heb je nog de transfertijd van anderhalf uur en voordat je alle gasten af hebt gezet in hun hotel ben je ook weer 45 minuten kwijt. Gelukkig had ik maar een paar stops dus was ik om 03.15 thuis en lag ik om 03.30 in bed.

Maar natuurlijk hebben we ook nog onze informatiebijeenkomst om 10.30 en moeten we om 09.00 alweer op kantoor zijn. Dus je kunt ook wel begrijpen dat ik nu best wel moe ben! Dat wordt vanavond dus optijd naar bed!

Het klink misschien vreemd maar het was best een leuke ervaring achteraf om zo iets mee te maken! Op het moment is het minder maar het kan natuurlijk altijd gebeuren. Maar met leuke collega's gaat de tijd snel voorbij en heb je altijd plezier!

Güle Güle!!

  • 05 Juni 2011 - 12:46

    William Van Weert:

    Zo te lezen heb je nu ook kennis gemaakt met het andere nacht leven in Turkije. Ik hoop dat je niet veel van deze ervaringen zult meemaken. Dat zijn dan hele lange dagen.
    Harstikke goed van je dat je je er zo door heen geslagen hebt. Vanavond maar op tijd naar bed dan. Verder nog veel succes!!!
    papa -xoxoxo-

  • 07 Juni 2011 - 17:34

    Ilse De Kapster:

    Hoi hoi Kim!
    Zit nu naast jullie moederke.. Die is zo trots.. Heb net je foto's en je verslagen bekeken. Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! Super..
    En wat knap ook dat je hele groepen mensen moet begeleiden, ALLEEN!

    Kim, heel veel plezier daar nog met je collegaatjes en zet 'm op he!

    Güle Güle!!!!!! :D
    Voor je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Kim

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 29358

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage in Turkije

Landen bezocht: